Jaky vyrobce pracek

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Pondělí Listopad 7 10:12:24 CET 2005

motory su z Emerson electric slovakia - aspon do whirpool, aeg
electrolux....
S pozdravom Juraj Michálek
----- Original Message -----
From: "Sula Milos" <milos.sula@musumperk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 07, 2005 9:58 AM
Subject: RE: Jaky vyrobce pracek

Jo souhlas, taky jsem se nedavno koukal na testy v zahranici a co se tyce
kvality tak je na tom nejlip Miele, AEG a Bosch. Miele je ale myslim docela
drahe.Jinak mame doma Boschku a spokojenost. Nekde jsem dokonce cetl ze
vnitrky skoro vsech ostatnich mene kvalitnich pracek jsou z jedne tovarny
( zrejme myslen motor a buben )...nevim co je na tom pravdy.

Milos