AT24C256 Write Cycle Time

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Listopad 7 10:01:13 CET 2005

> [...]
> way as in a byte write. The exception is that instead of generating a
> Stop condition, the master transmits up to 63 additional bytes, which
> are temporarily stored in the on-chip page buffer, and will be
> written
> into memory once the master has transmitted a Stop condition.".

> Zde tedy
> mate potvrzeni toho co jsem napsal a pokud by toto nahodou pro Atmel
> neplatilo tak vite ktera soucastka Vam vyhovi. Navic zde je doba
> zapisu
> "Write cycle time (byte or page)" max. 5ms. A 3.6V je tez bez

cca nieco podobne je popisane aj u Atmela, hovori to ale iba o tom, ze
pocas zapisu stranky netreba cakat na zapis jednotlivych bytov, ale
doba interneho zapisu celej stranky po stop condition nie je zrejma.
Beriem ze je rovnaka ako pri bytovom zapise.

5ms.. aj Atmel ma radu "B", pri ktorej zarucuje 5ms, mne vsak staci cca
30ms na celu stranku, takze 10ms je uplne OK. Takto, nemam nic proti
Microchipu, alebo zasadne nieco pre Atmel, lenze v SOS maju prave tie
Atmely :-)

> potrebujem
>
> Jo cena je problem, my vetsinou pouzivame mensi kde ten rozdil neni
> takovy, nebo pro 256 casto pouzivame
> http://ramtron.com/doc/Products/Products_detail.asp?ID=15&FamID=2 kde
> je
> navic i RTC protoze se jedna o aplikace kde je pozadovan zalohovany
> cas.

Zaujimavy obvod, momentalne by to ale bolo pre moju aplikaciu delo na
vrabce :-)

> A mate pravdu, na strankach Ramtronu jsem sice nasel pameti 24xx na
> napeti mensi nez 5V ale 256 tam neni, bud je tam chyba nebo ji
> skutecne
> nevyrabi.
>
> Pavel

miro

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com