SMD krystaly -- dekuji za tipy, nakonec zvitezilo pouzdro 6x3.5mm

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Listopad 4 17:08:00 CET 2005

Pekny podvecer,

dekuji vsem zucastnenym za dobre tipy na vybirani SMD krystalu.
Skutecne dobrym doporucenim se mi zda od pana Hanzala a jinych na
HC49/SMD, navrzitelne pro SMD i pruchozi montaz.

V nasi aplikaci ale nakonec potreba usetrit misto prevazila nad
snahou zvolit co nejslucitelnejsi a nejrozsirenejsi typ, takze jsem
nakonec byl velmi vdecen doporuceni pana Brabence na firmu Spezial.cz
-- poslou mi 10MHz krystaly firmy Hosonic v pouzdru HCX-6FA, ktere se
zda byt rozmerove shodne i s krystaly jinych vyrobcu (napriklad
comtec-crystals.com dle doporuceni pana Horny). Mozna je to dokonce
nejaka SMD velikost dle normy EIA, nevim.

Krystaly nas vysly v kusovem mnozstvi na 30Kc/kus, coz se pri nasi
objednavce 30ks jeste ztrati.

Dekuji za pomoc v hledani a zdravim,
Marek P.

P.s> 10MHz je blba hodnota, plno znatelne mensich pouzder uvedenych
vyrobcu nosi krystaly od 12MHz vys.