rezani plechu (Kde jsme sehnali hlinikovy plech 5mm a 10mm--spokojenost)

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Listopad 4 16:13:41 CET 2005

Petr Simek napsal(a):

> Nijak :-) Zastoural jsem proto, ze mam pocit ze je tam radova chyba u toho
> tlaku. Pri 400atm by to vychazelo na 280m/s a to uz by byla skoro rychlost
> zvuku. Ovsem ted mne napada ze nebylo upresneno v jakem prostredi ta
> rychlost zvuku byla myslena - jestli se tim nemysli ve vode :-) Tam je to
> asi 1500m/s .. Kazdopadne by bylo divne kdyby se v nejakem kanalku ztratily
> 2/3 rychlosti - to odpovida 90% energie, to by ten kanalek musel byt
> rozzhaveny docervena....

No nevim.....selsky:

ona ta rychlost tam vlivem hydrodynamickeho odporu jaxi proste vetsi
neni, cili energie (mineno kineticka) se v nem neztraci, tu ma ten
paprsek az venku za tryskou.

--
Jirka