Dalkove ovladani

Ales Filip konference3@centrum.cz
Pátek Listopad 4 15:49:30 CET 2005

Hello Miroslav,

To by mne zajimalo, jak se pozna, jake ma ktera TV, Video atd. kodovani. Koupil
jsem si univerzalni dalkove ovladani Laudmann LM-365. Mam TV Thomson a Daewoo,
video Thomson a vez Panasonic. Jedine, co na to DO reaguje je to video, a jeste
mizerne, protoze se nedostanu do menu. Muzu si ho tak maximalne pretacet,
poustet, a prepinat kanaly. Na ostatni zarizeni to DO nefunguje vubec. Hledal jsem
tedy nejake jine univerzalni DO, ktere bych mohl koupit, ale zjistil jsem, ze
vsechna DO prodavana u nas okolo 80-150Kc jsou jedno a to same. Dival jsem se
napr. na DO URC-22B CASTAR, potom na nejake noname z Billy, a podle navodu a
podle kodu uvadenych pro jednotliva zarizeni se ta DO naprosto shoduji, jenom
jinak vypadaji. Takze by me zajimalo, jestli jsem schopen u nas koupit v podobne
cenove relaci DO, ktere  by mi fungovalo :-(