rezani plechu (Kde jsme sehnali hlinikovy plech 5mm a 10mm --spokojenost)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Listopad 4 14:01:32 CET 2005

Presnost asi 1mm, zalezi na tom, jak dobre to usadi (vychozi bod). Jako predlohu jim davame vykres v Auto.cadu (dwg nebo dxf).

Hloubku presne nevim, ale ta pryz byla asi 1cm tlusta. Na podrobnosti bych se musel zeptat sefa nasi dilny, ktery k nim jezdi; nebo si je najdete ve zlatych strankach a pokecejte si, je to firma "Kovoobrabeni Sedina, Kolin", jinak se tim zabyva i "Plehaso" v Plananech.

Za ruzny materialy si uctuji ruzny penize na metr rezu.

P.K.