OT: rekomprese MPEG-2 neboli DVD (neni dotaz, ale reseni)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Listopad 4 12:29:37 CET 2005

> Nahraval jsem film z televize do PC (pomoci graficke karty s TV
> tunerem) a pac jsem nenastavil odpovidajici (nizsi) bitrate,
> vysledek byl po vystrihani reklam cca 5,5GB soubor ve formatu MPEG-2
> (s priponou MPG). Na zmenseni jsem pouzil ten Rejig.

Ja to delam nasledovne:
Nagrabuji MPEG2 (mam dig. satelitni kartu do PC, takze se mi na disk v
podstate 'kopiruje' dekodovany stream, ktery se vysila pres satelit,
takze kvalita je casto lepsi nez u beznych DVD filmu - hlavne CT1 a
2), vystriham co nepotrebuji (softem, ktery to umoznuje bez
rekomprese), udelam DVD obraz (v podstate me nezajima jestli to ma 4GB
nebo 6GB), vemu Shrinka a zmensim na 4GB. Jednoduche a rychle.

Drive jsem MPEG ruzne rekompresoval - zmensoval (jeste pred vytvorenim
DVD obrazu), ale trva to silene dlouho a je s tim urcita prace. Takhle
to mam v podstate na par kliknuti, akorat musim par minut pockat, nez
to PC zpracuje, ale to je tak 20-30 minut (od MPEG souboru po hotove
DVD, pripravene na vypaleni).

--
Michal Grunt