uz OT: Re: Laboratorny nabytok (cena prace)

Milan milger@pobox.sk
Pátek Listopad 4 11:36:34 CET 2005

Ja sa pridam.
Ty dohodni ksef s baluom za 1000Eur a ja to miesto teba s tym stolarom
dohodnem, za 500Eur.
A spokojni budeme obaja.

Ha, ha...

Milan
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 04, 2005 11:30 AM
Subject: Re: uz OT: Re: Laboratorny nabytok (cena prace)

No dobre tak zaplat mne, staci mi 1000Eur (to je len pol tyzdna) za to
dohadovanie so stolarom a sme dohodnuti :-)
Ak je stolar sikovny, nekomunikujes s nim 2 tyzdne ale 2 hodiny kreslis
vykres (cmares rukou) a 10 minut vysvetlujes babe co obsluhuje fax (lebo
to inzinieri notabene doktori urcite u vas nerobia) ze co je to za
smiesnu predvolbu +421. Mi nehovor ze tam teraz ziadne stoly nemate a
doteraz ste robili na zemi :-) , proste to okopni a pridaj nejake svoje
postrehy.

Pripadne za tych 1000Eur este aj farebny katalog vytlacim :-P

wek