Zkresleny prijem na Motorole GM300?

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Pátek Listopad 4 09:43:43 CET 2005

Dobry den
k mailu sem se dostal teprve dnes....

Ten modulacni zdvih sem chtel zkusit zmensit jen kvuli tomu,aby zabiral
mensi sirku pasma...
Byl to jen takovy napad.
Ty rucky pouzivaji modulaci F3E FM (vic nevim).

Priznam se,ze moc nerozumim tomu,co myslite tim,abych pouzil nejaky soudelny
krok s 12,5kHz a naladit stejny kmitocet?
Zkousel sem i kanal na te GM300,ktery mel z obou stran odstup 5kHz (to je
nejvetsi odstup jaky ma) a stejny kanal na te rucce,ale je to stale stejne.
Je asi pravda,ze ty rucky tedy maji vetsi kanalovou roztec nez ta GM300 - ta
ma podle popisu 12,5kHz ,ale
ma jit SW nastavit i na 20 nebo 25kHz.
Mam SW,ale i kdyz se fakt snazim uz nekolik dni ,tak to v nem nemuzu najit.

Nevite nekdo,prosim, jak u te GM300 nastavit tu kanalovou roztec na 25kHz?

Diky moc

Jirka

Mam dojem ze smesujete kanalovou roztec a modulacni zdvih.

Pokud ma te na GM300 mensi kanalovou rpztec, tedy _krok_ ladeni, co
brani pouzit nejaky soudelny krok s 12,5kHz a naladit stejny kmitocet?

Zdvih bude nejspis pokazde stejny, predpokladam ze se pouziva NBFM,
tedy index modulace <=1, coz odpovida zdvihu cca 3kHz.

Pokud se mylim, opravte me.

Tomas