OT: software pro mobily motorola - vyreseno

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Listopad 4 07:53:33 CET 2005

Takze jsem to vyresil, Motorola mobile phone tools (da se koupit asi za 700Kc) neni vubec potreba, uplne ho nahradi P2Kman ("man" jako manager) nebo P2Ktools (ktery mi ale pripada trochu nebezpecny, protoze dovoli operovat i se systemovymi soubory telefonu, vcetne flashe firmware), je to ke stazeni zdarma a ma to par set kilo. Pro WoknaXP se musi cosi upravit v registrech (jinak se telefon nadetekuje jako jiny HW nez je potreba), je tam podrobny navod v anglictine.

Vcera jsem to uspesne pouzil s Motorolou C650, ktera ma mini-USB konektor (5-pinovy), stejny jako napr. fotaky Canon. Zrejme by to behalo i s mobily, co se pripojuji na COM port, s odpovidajicim kabelem.

(Jinak C650 je za ty penize docela uchazejici telefon, snad jen ty pameti by moh mit vic).

P.K.