Laboratorny nabytok

Milan milger@pobox.sk
Pátek Listopad 4 07:50:43 CET 2005

Bohuzial.
Akurat je to celoplastove /ziadna drevotrieska/ a dost drahe.
Na druhej strane rovnako dobre posluzi aj pracovna doska z kuchynskej linky
/ked si uvedomis co vsetko musi vydrzat.../

Milan
----- Original Message -----
From: "mengel" <mengel@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 04, 2005 7:40 AM
Subject: Re: Laboratorny nabytok

nenasla by sa fotecka toho materialu?

----- Original Message -----
From: "Milan" <milger@pobox.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 04, 2005 7:09 AM

Firma kde pracujem robi okrem ineho aj specialne stoly pre dispecerov
/riadenie letovej prevadzky.../.
http://web.ales.sk/air-traffic-management-product-line-console-program.htm
Ak chces nieco na zakazku s kvalitnym povrchom /kolian alebo korian ani
neviem ako sa to vola/. Je to celkom zaujimavy material. Ked sa casom povrch
opotrebuje, prebrusis a je ako novy.
Tak ze, ak tych stolov bude zo 10, spravime ti ake si povies.

Milan