Laboratorny nabytok

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Pátek Listopad 4 07:02:08 CET 2005

Dobrý den,

My jsme si pracovní stoly a police dělali sami (tedy rámy jsou montované z
hliníkového systému Bosch a lepené 40mm silné pracovní desky nám udělala
firma). Výhodou je, že to má přesně dle našich potřeb a vhodně zastavěno do
místností. Dalším přínosem je cena, podobné poptávané systémy byly cca o
polovinu dražší....
Jinak pracovní stoly dělá třeba KOVOS ale ty se mě moc nelíbí.

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.