ISDN vs ADSL-specha!!!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 3 17:13:09 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 3.11.2005:

> mam doma ADSL a potrebuji pripojit modem ktery ma ISDN vstup pouze
> za ucelem napajeni, abych to mohl nastavit.

> Muzu primo? uz jsem to vyzkousel a nic. neni tam jine zapojeni pinu
> nez u klasicke ADSL? navedete na obrazek zapojeni?

Nechapu vubec dotaz. Pokusim se tedy jen si to domyslet. Mas ADSL na
analogove lince a nikoliv na ISDN lince? Pokud ano, tak tam zadny ISDN
modem nenapojuj, jedna se o analogovou linku... dvojdrat ze zdi, nic
vic. Splitter je jen horni a dolni propust, proste filtr, aby se to
nemichalo do sebe. ISDN modem muzes napojit pouze do ISDN pripojky az
za NT, ktere na analogove lince samozrejme nemas.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz