OT: rekomprese MPEG-2 neboli DVD (neni dotaz, ale reseni)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 3 17:04:12 CET 2005

On Thu, Nov 03, 2005 at 03:03:47PM +0100, mjfox@centrum.cz wrote:
> Aby nedoslo k nejakym dalsim nedorozumenim, tak to upresnim:
>
> Nahraval jsem film z televize do PC (pomoci graficke karty s TV tunerem) a pac jsem nenastavil odpovidajici (nizsi) bitrate, vysledek byl po vystrihani reklam cca 5,5GB soubor ve formatu MPEG-2 (s priponou MPG). Na zmenseni jsem pouzil ten Rejig.
>
> P.K.

A da se na to koukat? Co ja jsem videl par shrinknutych dvd-cek,
tak kvalita teda dost na nic... To uz je skoro lepsi to prekodovat
do nejakyho uspornejsiho formatu (treba ogg theora)...

p.t.