OT: rekomprese MPEG-2 neboli DVD (neni dotaz, ale reseni)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 15:03:47 CET 2005

Aby nedoslo k nejakym dalsim nedorozumenim, tak to upresnim:

Nahraval jsem film z televize do PC (pomoci graficke karty s TV tunerem) a pac jsem nenastavil odpovidajici (nizsi) bitrate, vysledek byl po vystrihani reklam cca 5,5GB soubor ve formatu MPEG-2 (s priponou MPG). Na zmenseni jsem pouzil ten Rejig.

P.K.