domaca vyroba PCB - takto to robia Kanadania

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 10:54:28 CET 2005

Pavel Novotný napsal(a):
> Prozradite mi opodstatu potisku nazehlenim nebo obtiskovou metodou, tedy
> predevsim jake materiali pouzivate, co to pak vydrzi a jak to pak vypada?

Vcelku vse uz tu bylo receno (a jinde pak sesumarizovano), staci vyhledat.

> Tak nejak jsem neduverivy Stuart a rikam si foto cesta je fotocesta.

Jiste, to se ale vzajemne nevylucuje, lze pouzivat oboje a dokonce neco
jineho k tomu. Fotocesta je exaktni a precizni, je ale narocnejsi a
slozitejsi. Na jeden kus jednostranneho tistaku s dostatecne rozmernymi
spoji s malou hustotou je nejrychlejsi a plne postacujici nazehleni.

--
Jirka