domaca vyroba PCB - takto to robia Kanadania

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Listopad 3 10:32:57 CET 2005

Prozradite mi opodstatu potisku nazehlenim nebo obtiskovou metodou, tedy
predevsim jake materiali pouzivate, co to pak vydrzi a jak to pak vypada?

Otazka cislo 2. zkouseljste někdo to co popisuji t kanadani s nejakym v CR
dostupnym papirem pro ink jet tiskarny?
Jak si tak mlhave vybavuji papiry pro inkjet od HP tak bych spise
predpokladal, ze se k zehlicce prilepi a nebo se pod H2O nikdy nerozpusti.
Tak nejak jsem neduverivy Stuart a rikam si foto cesta je fotocesta.

> Ano. Na uvedenem odkazu me nadchly 2 veci:

> * servisni potisk (ani ne tak, ze to jde, jako ze dotycny si da tak
> krasne zalezet jej provest! parada!)
>
> Dilu zdar, MP

Vsak to tak ucime i v Panske :-) Delam bezne potisky nazehlenim (nebo
obtiskovou metodou s "barevnymi papiry") a nutim k tomu dokonce i studenty.
Ale pravda je, ze za Vas se to tak jeste neucilo.

Jakub Serych