LPT port

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Listopad 2 14:46:27 CET 2005

No kdyz ja bych chtel, aby to behalo na kazdym PC nezavisle na tom, jaky LPT port ma nebo jak je nastaveny (do jakeho modu). Planuju dat navod na web a chtel bych aby to behalo kazdymu na prvni zapojeni. Pripadne by byly tri varianty:
1) nejjednodusi, zaplacne LPT port, funguje jen pres plugin do Radiatoru
2) verze s pruchozim LPT portem, pokud by nebylo pustene radio, mohla by napr. tiskarna normalne tisknout
3) verze s jednocipem a reproduktorem, pokud by PC bylo vypnute, radio by se dalo ovladat pomoci toho jednocipu
(4) verze 2) + 3))

Myslim, ze si uplne vystacim s jednosmernou komunikaci - do karty se proste poslou data, ona se preladi a to je vsechno. Pro automaticky ladeni (ktery nemam zprovozneny) bych pripadne vyuzil jiny bit LPT portu - ten ktery je vzdycky vstupni.

Nemam jednocip, behat to muze i bez nej, byl by to jen takovy "opsn" navic, aby radio behalo i bez PC.

P.K.