Jak zjistit, ze zlato je zlato ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Listopad 2 14:29:31 CET 2005

Wolfram se velice blbe zpracovava. O liti nemuze byt ani rec, W se
zpracovava metodami praskove metalurgie a po nekolikanasobnem lisovani
a rotacnim kovani za tepla se teprve priblizi sve skutecne hustote.
Polotovary pro vyrobu dratu (tyce pro nasledne tazeni) do zarovek
mivaji hustotu kolem 16, teprve vlakna se dostanou nekam pres 18. Ale
pouzit se to da, podvody s wolframovym odpadem uz ty byly.

Ales Prochaska