OT: DBF viewer/editor

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Středa Listopad 2 00:33:22 CET 2005

Zdravim,
mel bych prosbicku. Nevite nekdo o nejakem softu (muze i nemusi byt
free) kterej by umel prohlizet dbf (nebo jakekoliv jine databaze)? ALE
aby to nebylo tak jednoduche. Mam par pozadavku.
Musi to umet:
1) pracovat s databazi na sitovem disku
2) pracovat nekolik uzivatelu najednou s jednou databazi
3) zamykat jednotlive recordy (ne celou databazi) tj. aby jeden zaznam
mohl upravovat jen jeden uzivatel
4) nejaky funkcni refresh (autorefresh by byl idealni)
5) nechci si to psat sam (umel bych to ale ....)

Aby zase nevznikly nejake reci okolo. Opravdu jsem stravil nejaky cas
hledanim pres google. Nasel jsem cca 5 rozumne vypadajicich softu. Ale
kazdy mel nejaky problem. Kdyz umel zamykat jednotlive recordy tak
nemel funkcni refresh. Kdyz mu fungoval refresh, tak s jednim recordem
(radkem) mohli pracovat dva uzivatele a ten co to odeslal posledni,
tak takova tam byla data (trosku nesikovne).
A proc si to nechci psat sam? Protoze kdyz se do toho pustim, tak na
tom stravim nekolik dni, protoze si do toho budu vymejslet hovadiny a
blbosti.

Diky moc

Milos

P.S. Nemusite nikdo nic pro me specialne hledat. Jen jestli cirou
nahodou o necem nevite.