Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 31 11:55:09 CEST 2005

Bylo to vzdycky, ja to zazil a uz tehdy vsichni rikali, ze je to
starodavny a osvedceny postup. A to, ze se ve fyzice chtelo neco co se
jeste v matice nebralo se nakonec ukazalo jako jeste to nejmensi.
Ostatne v realnem zivote je to tak skoro vzdycky, kdyz se zacnu vrtat
v necem co zavani fyzikou tak se musim vyporadat s pouzitou matikou na
kterou nejdriv jen udivene ziram.

Ales Prochaska

Daląí informace o konferenci Hw-list