Takhle vypada globalizacni demence...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Květen 31 10:57:46 CEST 2005

Hovorite o tom istom.
"Vedenie" su kupodivu tiez "ludia posobiaci vo firme".
Samozrejme vznikaju aj nejake spatne (spätné aj špatné :-) vazby,
invencni ludia pod buldozerovym vedenim jednoducho nevydrzia; a aj
naopak, do vedenia sa prepracuvavaju zvacsa ludia zo strednych kadrov
spolocnosti, no a ked sa tam nikto schopny nenajde (resp. ak jedina
schopnost je prave splhat sa)...

Ale toto je uz o piatku, takze howgh.

wek