RE: chemie do bazénu

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Květen 31 09:20:50 CEST 2005

Tak dobre, prikladam text puvodniho dotazu, ze ktereho teda vubec nevyplyva, ze by tazatel chtel "jen" udrzovat teplotu.
Zretelne vidim pro ohrev. Ale aby jste nerekli a proto, ze to zajima i me, zkusim zmerit pokles teploty v nadzemnim bazenu za urcity cas, treba pres noc, z cehoz by se uz daly ztraty alespon trochu odhadnout. Na TZB-INFO byl odkaz na vyhlasku a normy, ktere tuto problematiku pry popisuji vcetne ztrat odparem.

JK

:Take uvazuji o bazenu. Umite nekdo vypocitat (odhadnout) jak velky vykon
:bdu potrebovat pro ohrev vody, pokud znam rozmery, venkovni teplotu,
:pozadovanou teplotu a treba jeste jine udaje, ktere me ted nenapadaji?