Domaci automatizace

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Květen 31 09:02:25 CEST 2005

Jistit to jednim jisticem nebude to prave. Musel byste silne
predimenzovat triaky a stale nemate jistotu, ze to jistic stihne. Napr.
pouzivam 8A triaky jistene 2A rychlou (F) pojistkou a funguje to na cca
95%. Zbyvajicich 5% znamena, ze je triak rychlejsi nez pojistka.

Pekne krabicky ma Enika - Modulbox.

Zdenek