Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

hw_cerny_tomas@centrum.cz hw_cerny_tomas@centrum.cz
Pondělí Květen 30 21:33:35 CEST 2005

Ale dit to neni pravda,
TP zrusili jen pro:
vypocetku
kybernetiku

silnoproudi (http://www.feld.cvut.cz/education/bk/pruchody/pr27507.html)
a sdelovaci technika a elektronika
(http://www.feld.cvut.cz/education/bk/pruchody/pr26981.html )
ma Teorii pole i nadale

tomas

----- Original Message -----
From: "Ondrej Pribula" <o.pribula@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 30, 2005 9:01 PM
Subject: Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Tak to je uz skutocne relativna pohoda...To este pred 4 rokmi, ked som na
FEL robil obvody ja, mali sme toho 2 semestry a bola to pekna vyhadzovacka.
Myslim, ze to cele koncilo mnohobranami a pocitanim s obecnymi priebehmi
(fourierka) - co bolo podla mna na treti semester hodne. A ked opomeniem
zvucne mena, u ktorych sa ta skuska skratka na prvy pokus spravit nedala,
tak to je  celkom pekne spominanie...Jedine, co ma mrzi, je to, ze z novej
formy studia skoncia  ludia asi tak o polovicu povinnych vedomosti chudsi
(napr. spominana Teorie Pole..no naaadheraa ;-}}} )...

OP