Mini autogen ?

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Pondělí Květen 30 18:52:19 CEST 2005

Hořáky najdete např. na
http://www.gce.cz/presentation.php?sess=af19df8ed3814e91d56e2df032452b2d&template=PRESENTATION&PRESENTATION-categoryHash=0e9439b4b4265082efb57be4f47d5659&PRESENTATION-documentHash=aae3b62af03ba4112db6db1a8732fdb4

Pokud se to nepodari zobrazit, hledejte svarovaci soupravu L84 Pb.
Tato se pouziva prave ve zlatnictvi, a stejna se dodavala s kyslikovodikovou
svareckou z byvaleho MEZu Frenstat.
Vyber maji jakz, takz. Ale rozumne penize v dnesni dobe, tak to nevim.

JURP