Mini autogen ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Květen 30 15:11:53 CEST 2005

Kolega se vyrobou vysokotlakych hadic a agregatu zabyva profesionalne a tak
predpokladam, ze vi co cini, , ale i tak diky za radu.

Kdyz uz je rec o hadicich, predpokladam, ze není problem pokud se hadice na
acetylen (cervena) pouziva i na PB , dival jsem se specifikace a  duse
hadice na Pb i acetylen je ze stejneho materialu, lisi se jen vnejsi plast,
nebo se pletu ?

Tak me napada, pritelkyne celkem nemá problem pri praci s plamenemn, na
praci s tlakovymi nadobami ma nejake zkousky (pouzivaji je v laborce), ale
nejake zakladni gro inforaci o praci s autogenem by ji neskodilo, na kurz
pro svarece ji posilat nehodlam, ale neco malo by si precist mohla. Otazkou
je zda vubec existuje pro tento druh cinnosti nejaka volne dostupna
literatura ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Monday, May 30, 2005 2:30 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Mini autogen ?

Jen pro jistotu: na kyslikovou hadici nesmi byt pouzit normalni polyflex,
ale nejlepsi je PTFE s nerezovym opletem. Koncovky se pred lisovanim nesmi
namatlat vazelinou, dodatecne vycisteni nestaci, ta vazelina tam zustane
naporad. Nejlepsi je vsechny komponenty umyt Jarem uz pred lisovanim a jeste
jednou po nem.

Ales Prochaska