Mini autogen ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 30 14:30:17 CEST 2005

Jen pro jistotu: na kyslikovou hadici nesmi byt pouzit normalni
polyflex, ale nejlepsi je PTFE s nerezovym opletem. Koncovky se pred
lisovanim nesmi namatlat vazelinou, dodatecne vycisteni nestaci, ta
vazelina tam zustane naporad. Nejlepsi je vsechny komponenty umyt
Jarem uz pred lisovanim a jeste jednou po nem.

Ales Prochaska