Domaci automatizace

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Květen 30 13:17:32 CEST 2005

Puvodne jsem uvazoval dat na kady kanal samostatnou tlumivku 22uH 3A rozmery
jsou 14x8mm , ale cim dal tim vice se klonim k jedne spolecne tlumivce na 4
kanaly a tam bych osadil 220uH 5A o rozmerech 41x13 nebo 1.8mH 6A.

V obou pripadech mi sire kanalu vychazi cca 15mm, puvodne jsem take uvazoval
o pouziti samostatne tavne pojistky pro kazdy kanal, ale pouziti radialnich
pojistek se chci vyhnout a klasicka trubickova pojitka ma montazni delku cca
22mm coz je docela dost a tak asi pouziji pouze dve rychle pojistky.

Pouziti SSR je hezke, ale nelze s nimi realizovat ani stmivani ani pomale
rozsviceni.
Ktere SSR na DIN stoji 250 Kc ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Mala Kobyla
Sent: Monday, May 30, 2005 10:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: Domaci automatizace

Nevim jakou civku do odruseni jste nasel vy. Ja si vybral 225/B z PMEC
Sumperk a ta ma neovinuta prumer 3cm a sirku asi 1cm. Po ovinuti + triak +
oproclen + kondenzator + rozumna mezera mi vychazi  sirka jednoho kanalu
minimalne 2-3cm. Pri 8 kanalech mi vychazi krabicka minimalne 16-24cm.

Cim vice premyslim o vykonove casti (pouhe spinani svetel, cerpadla, a pod)
jevi se mi jako vhodne SSR rele na DIN listu. Klady a zapory:
+ uz je to hotovy
+ revizak to pochopi spise nez muj bastl vyhovuje to dostatecne vsem
+ normam
- stoji to cca 250,-Kc za kus. To dela pri 30 kusech 7500,-Kc :(
- vam se to do kramu moc nehodi, protoze vy spise chcete autonomni modul

Otazka: Projde revizi amaterke zapojeni s triakama?

MK2