CDMA a kvalita prijmu

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 30 12:52:20 CEST 2005

No, ja si taky moc nedokazu predstavit, jak by download manager (byt
treba vicevlaknovy) pomohl zvysit rychlost. Pri agregaci je proste
rychlost omezena tim, ze se o dany "pridel" rychlosti komunikacniho
kanalu od sveho providera delim s dalsimi, momentalne aktivnimi
uzivateli... Nebo to nejak spatne chapu? Jsem sitovy laik, takze si to
necham vysvetlit.

Jirka