Re: Znalosti ze SPŠ elektrotechnické

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Květen 30 12:48:37 CEST 2005

Mohu potrvdit, stačí matika. Dokonce bych tvrdil, že lidé z gymnázii májí větší úspěchy v prvních ročnících než elektrotechnicky vzdělaní. Za mne platilo, že učnák s maturitou a možnost pokračovat na ČVUT FEL je podtrh na lidi, neb teoreticky mohli studovat, prakticky se museli naučit matiku (a na to často skončili) a elektrické znalosti jim byly nanic.

Nevim co je na tom pravdy, ale údajně letos ČVUT FEL brala každého, slabší ročníky, menší zájem.

Radek