Znalosti ze SP© elektrotechnické

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Květen 30 12:36:56 CEST 2005

Zdar budouci kolego,

On Mon, 30 May 2005, Pukis Pukis wrote:
> můľu vás poľádat o vypracované maturitní otázky ze SP©
> elektrotechnického směru. Dokončil jsem SP© strojní, ale dále
> chci studovat V© s elektrotechnickým zaměřením. Chtěl bych si
> udělat představu jaké znalosti bych doposud měl mít, abych měl
> pevný základ na V©.

VS eltech smeru (aspon da-li se soudit dle FEL-CVUT :) nevyzaduje z
predchozich let skoly nic elektrickeho. Mozna je to s podivem, kdyz
zaklady teorie obvodu jsou (byly?) uz v 6. tride zakladky, ale je to
tak.

Pokud jde o FEL-CVUT, tam s kazdym novym ovlivnenim vyuky senatem
povinne elektrotechnicke soucasti studia stale ustupuji (napriklad
pred casem zrusili povinnost jednoho velmi ucinneho filtru jmenem
Teorie pole).

Takze: nemusis umet predem nic, dobry bude, kdyz rychle vstrebas:
teorii obvodu (Kirchhoffa, stridavy proudy -- prenos v operatorech,
Laplace ap. -- 1. 2 semestry). Nejdulezitejsi je ale matika.

> Kdyby naopak někdo z vás chtěl mat. otázky nebo něco co se týká
> strojího zaměření, klidně se ozvěte.

Myslim, ze pulku konfery zajima rizeni CNC stroju ;-).

Zdar, M.P.

Daląí informace o konferenci Hw-list