NF zesilovac na baterie

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Květen 30 11:18:18 CEST 2005

Zdravim,

vylozene se stydim to sem vubec psat, zvlast po ruznych debatach o
zesilovacich v tride A a o (ne)poslouchatelnosti ruznych A/D a D/A
prevodniku :-), nicmene:

na takove rychle zbastleni bez ambici na cistounky zvuk se hodi
takova ta sebranka TDA20xx (~MDA20xx) -- zapojeni je jednoduche (na
kanal 3 odpory a 2 kondiky), nekmita to, neda se na tom nic zkazit.
Ja delal jeden s TDA2005A dedeckovi do prehravace s CD-ROMkou a sam
ted posloucham TDA2040.

Omlouvam se vsem posluchacum, kteri toto omylem cetli a znechutil
jsem je.

Preju pekny den,
Marek P.