Vyber notebooka do 50 000,-

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Květen 30 11:07:14 CEST 2005

Mam stejnou zkusenost se stolnim PC. Je to P4 2.74 GHz s dvojitym jadrem, a
512 MB pameti pro strih videa bohate staci (W2000, XP mi nesmi pres prah)
ale pri renderingu je stejne procesor pomaly. Ostatni zarizeni maji takovou
rezervu ve vykonu, ze staci cokoli, co se v soucasne dobe vyrabi.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Honza" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 30, 2005 12:10 AM
Subject: Re: Vyber notebooka do 50 000,-

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

>No i tak si stojim za svym.... Co je Vam platnej nadupanejsi procesor kdyz
>to ostatni kolem je na prd. Pametovej subsystem, grafika, cipset atd...
>tohle vse se vyviji...a jen procesorem to nezachranite.

??:
Hry nehraju, 32MB grafika je tedy dostacujici a radic  UATA 33 take. Co
se tyce chipsetu jedna se o INTEL 440BX ( jeden z legendarnich
bezproblemovych a vykonnych chipsetu intelu)
Konkretne treba na strih videa je vsechno naprosto dostacujici, jen pri
renderingu a konverzi do MPEGu bych klidně uvital nekolikanasobne vyssi
vykon procesoru i za cenu zachovani ostatniho zeleza. Je dost aplikaci,
kde je dulezity vetsinou jen a pouze  ten vykon procesoru. K cemu je mi
grafika s 256 MB ram, UATA 133 radic disku, atd , kdyz  je umerne tomu
smesnej vykon CPU ? Mam na mysli ted konkretne treba aplikace, ktere ten
vykon potrebujou.( mp3, mpeg encoding atd...) Cela masina ceka az CPU
neco spocita.....a je mu uplne jedno, jestli mam grafiku starou 5 let a
disk s 5400 ot/min  s pomalym radicem.
Honza