Re: Re[4]: chemie do bazénu

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Květen 30 10:48:32 CEST 2005

To je vážně jedovaté? Četl jsem jak měděné vodovodní trubky do vody doplňují
měď jako stopový prvek, který je pro člověka nezbytný. A jestli se ionty
mědi navážou zrovna na síru, no nevím. To by tam musela být. Stejně si je
jako disociované organismus naváže na co chce :-) Nebo se mýlím?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 30, 2005 9:28 AM
Subject: Re[4]: chemie do bazénu

Hello Radek,

pondělí, 30. května 2005, you wrote:

To asi fungovat bude, ale já v tom bazénu chci koupat děti. A síran
měďnatý, který se z té mědi uvolňuje v tomto případě dost neregulovaně
je jedovatý. Takže voda by byla asi čistá, bez řas a mechů, nicméně
dost "závadná" když se v ní budou děti koupat, a případně i pít :-)

RaPV> Udajne misto chloru velice dobre funguje par plechu z medi
RaPV> hozenych do bazenu - vzhledem k tomu jak med nesnasi ruzne rasy
RaPV> a mechy bych tomu docela veril.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic