Vyber notebooka do 50 000,-

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Květen 30 00:10:56 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

>No i tak si stojim za svym.... Co je Vam platnej nadupanejsi procesor kdyz
>to ostatni kolem je na prd. Pametovej subsystem, grafika, cipset atd...
>tohle vse se vyviji...a jen procesorem to nezachranite.

??:
Hry nehraju, 32MB grafika je tedy dostacujici a radic  UATA 33 take. Co
se tyce chipsetu jedna se o INTEL 440BX ( jeden z legendarnich
bezproblemovych a vykonnych chipsetu intelu)
Konkretne treba na strih videa je vsechno naprosto dostacujici, jen pri
renderingu a konverzi do MPEGu bych klidně uvital nekolikanasobne vyssi
vykon procesoru i za cenu zachovani ostatniho zeleza. Je dost aplikaci,
kde je dulezity vetsinou jen a pouze  ten vykon procesoru. K cemu je mi
grafika s 256 MB ram, UATA 133 radic disku, atd , kdyz  je umerne tomu
smesnej vykon CPU ? Mam na mysli ted konkretne treba aplikace, ktere ten
vykon potrebujou.( mp3, mpeg encoding atd...) Cela masina ceka az CPU
neco spocita.....a je mu uplne jedno, jestli mam grafiku starou 5 let a
disk s 5400 ot/min  s pomalym radicem.
Honza