OT mikrovlnne nedelni

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Květen 29 23:26:26 CEST 2005

>PS: neni nahodou sireni poplasne zpravy trestne ?????

To urcite je trestne, jenze tohle byste velice tezko dokazoval, ze oni
nemaji pravdu. Treba moji rodice (taky v pokrocilem veku) koupili na trhu
"energetickou spiralu" za cca 60Kc, byl to kus Cu dratu stocenej do spiralky
a zasitej do kusu latky. Podle jeho vynalezce (nejakeho Ing.) to soustreduje
"vesmirnou energii" do sklenicky vody na to postavene. Dale bylo vyjmenovado
x chorob od kterych Vam to pomuze kdyz toho vypijete 2-3 litry denne,
vetsina z nich mela spojitost se spravnym pitnym rezimem (jatra, ledv.
kameny...) takze nepomaha zadna energie, ale obycejna voda.

S pozdravem,
Ales Chlubny