Vyber notebooka do 50 000,-

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Květen 29 22:25:42 CEST 2005

No i tak si stojim za svym.... Co je Vam platnej nadupanejsi procesor kdyz
to ostatni kolem je na prd. Pametovej subsystem, grafika, cipset atd...
tohle vse se vyviji...a jen procesorem to nezachranite.

Ja osobne jedu uz 5 let na Thunderbirdu 1.2GHz s tim, ze jedine co jsem
vymenl je grafika protoze mi zbyla po zakaznikovi a ta moje sla k nasim do
PCcka. Temer na vse co potrebuju to stale staci (jedine co mi nesmi na PC
jsou hry).

To co jsem dal za ten Thunderbird tenkrat bych poridil novy MB, procesor a i
na RAMku by neco zbylo...vykon/spotreba ovsem diametralne jinde

Mimochodem pokud takto rozsirite PC tak je to tak abyste se dal na modleni
aby treba neodesle MB - protoze pak se vam zacne zajidat dat v bazaru
polovinu toho co za novej a vykonnejsi.

RadekCX