Vyber notebooka do 50 000,-

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 29 18:08:13 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 29.5.2005:

> Mám v tomto počítači 512MB RAMky, když si pustím databázi, tak to
> funguje, ale mít tam 1GB a více, tak by to byla větší pohoda.

Vzdycky je nutne vedet hlavne, na co se pocitac bude pouzivat. Nekdo
na nem jede ucetnictvi pod DOSem, nekdo je zase doktor a ma
zdravotnicky software, nekdo na tom chce prohlizet fotky, nekdo
strihat video, nekdo browsovat na internetu a nekdo treba vyvijet
programy.

Puvodni dotaz co vim, byl na PC do domacnosti, na upravu fotek, nejake
to video, napsat dopis, zabrowsovat. Nevidim zadny prinos v nadupane
videokarte s haldou pameti, nevidim zadny prinos v dalsim zvetsovani
pevneho disku notabene 2,5" do notebooku. Nema cenu premyslet o zmene
integrovane sitovky z inlelu na cokoliv jineho apod.

Otazkou zustava, zda vubec notebook, jestli ho vubec nekdo bude nekam
nosit do terenu. Kdyz bude porad pripojeny na siti, odejde mu baterka,
komponenty jsou drazsi. Muze jit samozrejme take o misto. Na usportu
mista mam napriklad po byte nejake DeskBooky, to vypada jako notebook,
je to trochu vetsi, ale nema to akumulator a hlavne ma to v sobe
standardni komponenty, ktere jsou levnejsi nez notebookove. Muj hlavni
pocitac a server samozrejme vypadaji uplne jinak, ale DeskBooky maji
co do sebe prave v te uspore mista...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem