Vyber notebooka do 50 000,-

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Neděle Květen 29 14:00:02 CEST 2005

S celkem přehledem můžu říct, že málokterá NOVÁ hra si vezme pod 256MB I
blbý XPčka po instalaci a hned po bootu seberou cca 130.

Btw četl jsem v původní zprávě, že to má jít především na domácí
aplikace .. nebude skutečně lepší stolní počítač ? Za ty prachy to bude
navíc dělo a pokud má být přenosnej, tak bych vzal lcdčko a nějakou
nositelnou case s bezdrátovýma periferiema ..

T.V.