Vyber notebooka do 50 000,-

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Květen 29 13:18:54 CEST 2005

To je absolutní nesmysl. I dnes málokterá hra využije víc než 128MB paměti.
Navíc ta karta nemá ani výkon na to, aby mohla pořádně využít 256MB. Pro
tuto kartu bohatě stačí 64MB, ideální je 128MB, zbytek je pouze reklamní
trik výrobců VGA karet. A na běžný zobrazování stačí 16MB (1280x1024x32).
Analogie se systémovou pamětí zde prostě neexistuje.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death