Domaci automatizace

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Květen 26 07:07:03 CEST 2005

Mam dojem, ze NTcka jsou na tom trochu lepe, realtime tam busi kazdych 10 ms
:o)

Danhard

> .. cim som chcel povedat, ze PC za roznych okolnosti (rozna
> konfiguracia, OS, beziace softy atd.atp.) moze a nemusi byt dost rychly
> na riadenie ci cokolvek ine. :-)

Ano, presne tohle jsem tim chtel rict. V pripade toho, ze onim
PC chci neco ridit, tak neni problem zajistit, ze bude delat to co ma.
Pokud vsak chci do komunikacniho kanalu zaradit PC, kde grabuji DVD,
jsem zapojen v programu SETI ci si nechavam na obrazovce rotovat
nahou babu a jeste chci, aby makal v realtimu na nejake DA, tak jsem
bud ducha mdleho, nebo nemam absolutne predstavu "vo co go"

Ne ze to nejde, opak je pravdou. Uz parkrat jsem tu popisoval rizeni
casomiry
a svetelnych tabuli pro sjezdove lyzovani z roku 1988, kde kompletni mereni
na 1/1000 sekundy zvladalo prach sproste PC-AT na 10MHz. Jiste, melo
trochu upraveny a dofutrovany HW, ale zdaleka ne tak jako dnesni dela
:-)))))

S pozdravem
MK