Re: programovani attiny2313 pod linuxem

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Sobota Květen 28 18:56:17 CEST 2005

> Jo, tohle se mi libi, ale mam zcela "lama" dotaz u ktereho se vsichni
> urcite dobre pobavi - kam se tam pripojuje ten programovany cip? Pokud
> jsem to pochopil spravne tak ty dva osazene jsou soucasti
> programatoru, takze predpokladam ze ten programovany se pripojuje pres
> ty dva konektory napravo (ale jak?)

Predpokladate spravne:)
ISP - podporovany snad vsemi AVRky - ten pravy spodni konektor. Odpovidajici vodice (SCK, MOSI, MISO, Reset, Gnd, Vcc) pripojite ke stejne pojmenovanym na AVRku. Ted to pripojujete na stejne piny. Viz datasheet od konkretniho atmelu
JTAG - podporovany "vetsimi" AVR - pripojuje se zas "stejne" (viz nazvy signalu v konektoru a treba na ATmega64). Umoznuje treba i debugovani....

Jinak, dobra volba. 2 mouchy jednou ranou za celkem prijemnou cenu. Vzhledem k vasim zkusenostem (nic ve zlem) asi rozumnejsi, nez si to bastlit sam.

Marek