programovani attiny2313 pod linuxem

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Květen 28 17:13:19 CEST 2005

Taky muzes kouknout na Patmel4 ale jestli chces delat jen AVR tak to asi
nebude presne ono. Ja ho mam hlavne na x51, AVR umi jen pres ISP.

S pozdravem,
Aleš Chlubný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Vondra
Sent: Saturday, May 28, 2005 3:39 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: programovani attiny2313 pod linuxem

hlxc> jj, nezbyva nez souhlasit. Ja sice taky jeden takovy
hlxc> pouzivam (ten paralelni od PonyProgu), ale to hlavne proto, ze
hlxc> na notasu nemam seriak a s prevodnikem se mi nechce porad
hlxc> vytahovat. Pripadne ho obcas pouzivam pro seriovou komunikaci s
hlxc> vyvijenou aplikaci a jsem liny to prepinat:) Ale pro pripad
hlxc> nouze mam taky v supliku miniICE (vivat Kosta:)

No, asi si nakonec neco koupim, ale co? Pro zacatek premyslim o
ponyprogu, ale ani ten nepodporuje attiny2313 takze holt zkusim
nejaky jiny cip. Premyslel jsem take o AVR STK500 primo od atmelu,
ale tam se mi nepodarilo zjistit cenu.

Je mi jasne ze kazdy pouziva neco jineho, ale pokud mi muzete poradit
neco spolehliveho za rozumnou cenu, tak sem s tim. Nedokazu
predpovedet co vsechno budu chtit programovat, takze to musi byt bud
levne (aby mi nevadilo to za rok hodit do supliku) nebo podporovat co
nejvic procesoru (tam by mi nevadila treba vyssi cena).

hlxc> No nevypada to na nejjednoduzsi cestu:D Navic nevim co si
hlxc> tak navic osahate? Spis mi pripada, ze misto osahavani se
hlxc> trapite s nezajimavym presypanim kodu do mcu. Poradny
hlxc> programator jde fakt udelat za par korun. A ten klid, ze
hlxc> sktrnutim dratu neupecu port v PC....

No, chtel jsem si vyzkouset to propojovani pinu a podobne, coz u
programatoru vicemene odpada. Berte to tak ze jsem softwerar pro
ktereho je zapojeni kondenzatoru do nabojove pumpy "challenge".

t.v.