programovani attiny2313 pod linuxem

MK info@mcu.cz
Sobota Květen 28 15:55:26 CEST 2005

> hlxc> jj, nezbyva nez souhlasit. Ja sice taky jeden takovy
> hlxc> pouzivam (ten paralelni od PonyProgu), ale to hlavne proto, ze
> hlxc> na notasu nemam seriak a s prevodnikem se mi nechce porad
> hlxc> vytahovat. Pripadne ho obcas pouzivam pro seriovou komunikaci s
> hlxc> vyvijenou aplikaci a jsem liny to prepinat:) Ale pro pripad
> hlxc> nouze mam taky v supliku miniICE (vivat Kosta:)
>
> No, asi si nakonec neco koupim, ale co? Pro zacatek premyslim o
> ponyprogu, ale ani ten nepodporuje attiny2313 takze holt zkusim
> nejaky jiny cip. Premyslel jsem take o AVR STK500 primo od atmelu,
> [...]

Ceny z GM:
STK500 .......................   4 600,-
JTAG ICE..................... 14 500.-
JTAG ICE mkII ............ 12 495.-

A trochu reklamy:
AVR miniICE     - 1000,-  (odpovida JTAG ICE)
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=438

AVR miniTOOL - 1600,-  (kombinuje JTAG ICE + ISP obsazene v STK500)
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=491

JTAG ICE i ISP(STK500) maji i odpovidajici podporu pro Linux like OS

Mimochodem attiny2313 podporovana samozrejmne je :-))))))
Cim jinym bych ji asi napalil :-)

S pozdravem
MK