Eumetol - jaky na nej mate nazor

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Květen 28 11:13:41 CEST 2005

To se da jeste nekde sehnat? Jako maly kluk jsem toho mel pixlicku. Je to takove cerne a mam dojem, ze po zahrati z toho zustaly takove cerne priskvarene kousky a je otazka, jestli se vubec daji omyt. Dnes bych to asi nepouzival, uz jen pro ten vzhled :-)
Andel
  ----- Original Message -----
  From: Martin.Vorel/External@Alcan.com
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, May 27, 2005 8:22 AM
  Subject: Eumetol - jaky na nej mate nazor

  Dostal jsem od kolegy cca pul litru eumetolu...  bajecne se mi s tim pocinovavaj draty. Dale ho pouzivam na hrubsi pajeni.
  Zajimalo by me jestli ten eumetol ma nejake zasadni nedostatky z dlouhodobeho pohledu (trebas: navlha-dela svody,naleptava plasty...atd.) Do ted jsem pouzival obyc. kalafunu a od te vim co muzu/nemuzu cekat.   Pocitam, ze bych s nim pajel porad jen hrubsi veci (medene plechy,vetsi konektory atd...)

  Diky moc za odpovedi :)

  Martin