programovani attiny2313 pod linuxem

MK info@mcu.cz
Sobota Květen 28 10:45:31 CEST 2005

> Ano, vsimol som si, ze AVR-libc je podpora tiny2313 uvedena, ale make ju
> nepozna. Priznam sa, s GCC nerobim az tak dlhy cas a neviem co v takejto
> situacii. Snad teda skuste este pohladat dajaku novsiu verziu.

??? co to je "make ju nepozna" - "MAKE" prece nepozna zadny MCU :-)))))

Coz takhle includnout do zdrojaku header "io.h" - ten uz si odpovidajici
definice ("iotn2313.h") naincluduje sam  ($Id: io.h,v 1.14 2004/11/24
18:57:36)

> P.S.: 70 cm je mooooooc ;-} , skratte tak na max. 20 cm  (ja pouzivam na
> paralelnom programatore asi 15cm).
> P.S.2 : Mozete sa pozriet, aky programator pouzivam, je to standardny
> PonyProgom podporovany programator, publikovany mimo ineho aj na HW.cz
> http://home.tiscali.cz/ness01/index.htm

Tohle je presne pripad, kdy zacnu nadavat na programovaci "bazmeky"
poskladane
z par odporu - oni NEKDY funguji ale predebsim NEKDY nefunguji. Pricemz
vetsinou staci investovat misto 50 Kc dvojnasobek a misto "bazmeku" mate
v ruce funkcni palidlo. Viz treba debata
http://www.mcu.cz/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=256&forum=11&24

S pozdravem
MK