Mini autogen ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Květen 27 15:12:20 CEST 2005

Acetylenove flasky jsou vyplnene porezni hmotou (infusoriovou hlinkou)
nasaklou rozpoustedlem (acetonem). V nem se acetylen pri tlaku
nekolika malo baru rozpousti. Pri stlaceni na vyssi tlak acetylen
exploduje.

Ty kyslikove lahve se daji koupit bezne v provedeni na 200 baru coz
je standardni tlak i u tech distribucnich. Vetsi vyber maji potapecske
prodejny ale ocekavajte ceny pres 5000 Kc + priplatek nekolik set za
vycisteni a vymenu o-krouzku a kuzelky ventilu pro kyslik.

Ales Prochaska