Mini autogen ?

AZE aze@seznam.cz
Pátek Květen 27 14:37:35 CEST 2005

Pri stlacovani acetylenu vznikaji nejake velice snadno vybusne slouceniny.
Proto se acetylen "skladuje" v lahvich s porezni vlozkou rozpusteny v
acetonu.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, May 27, 2005 2:26 PM
Subject: RE: Mini autogen ?

To by slo, popravde jsem netusil, ze jde  koupit 2l kyslikove lahve, pokud
jsou na stejny tlak jako ty velke tak není niz snazsiho, kolega se venunuje
vyrobe vysokotlakych hadic na kde co a tak mi prepousteci hadici na kyslik
vyrobi.
Mate pravdu, Pb staci a jeste je bezne k mani v 5l baleni, ale nedami to v
cem je problem s prepostenim acetylenu ?