Mini autogen ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Květen 27 14:26:33 CEST 2005

To by slo, popravde jsem netusil, ze jde  koupit 2l kyslikove lahve, pokud
jsou na stejny tlak jako ty velke tak není niz snazsiho, kolega se venunuje
vyrobe vysokotlakych hadic na kde co a tak mi prepousteci hadici na kyslik
vyrobi.
Mate pravdu, Pb staci a jeste je bezne k mani v 5l baleni, ale nedami to v
cem je problem s prepostenim acetylenu ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Friday, May 27, 2005 2:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: Mini autogen ?

V pidiladvich (jestli myslime ty stejne) je tlak 100 nebo 120 baru.
Jsou urcene pro jednorazove plneni, takze jsou jinak konstruovane - snesou
mensi pocet cyklu plneni, zkusebni tlak u nich neni 1.5 nasobek jmenoviteho
ale o neco nizsi (u jednorazovek to norma dovoluje), nemluve uz o
destrukcnim tlaku, ktery bude take jen kousek nad zkusebnim. Jestli mate
moznost prepousteni tak neni nic jednodussiho nez si koupit treba
dvoulitrovou kyslikovku (ve svarecskych potrebach do 2000 i s ventilem) a
medenou prepousteci trubku (nebo v potapecske prodejne koupit kyslikovou
prepousteci hadici (ne vzduchovou, ta v kysliku krasne hori)). Prepousteni
acetylenu v zadnem pripade nedoporucuju, jsou prijemnejsi zpusoby jak
zahynout. Pro tyhle minihoraky vetsinou staci propan-butan.

Ales Prochaska

> Uz se to tu  nekolikrat probiralo, ale nejak to nemuzu jatit a tak se
dovoluji  zeptat.

--
Best regards,
 Ales                            mailto:prochaska@alsoft.cz